søndag 22. mai 2011

Mochaccino Smoothie


Denne oppskriften fant jeg i bladet som fulgte med en pakke fra iHerb.
for 2-4 pers:
3 dl yoghurt som tåles
1 ss extra virgin kokosolje (evt smeltet i vannbad)
1 ss hampfrøolje eller linfrøolje
1-2 ss agavesirup, honning eller yaconsirup
1 ss proteinpulver (kan droppes)
2 ss kakao eller carobpulver
1 ss hele kaffebønner
2 bananer
1/2 ts vaniljeekstrakt


Ha alle ingrediensene i en blender bortsett fra kokosoljen. Kokosoljen helles i mens blenderen går.


(i min smoothie brukte jeg Cococeps som har fulgt med som prøve i noen pakker. Det smaker grusomt alene, men i smoothien var det ikke så aller verst. Neste gang vil jeg prøve med kakao, det smaker nok enda bedre)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir glad for alle kommentarer, både ris og ros :)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.